Wednesday 22 June 2011

2011-06-21 Kuntau member accident - Bob Wayne

21-06-2011 Selasa
Hari nie start training aku di Gym kat ofis aku waktu lunch..... saje-saje sambil berdiet dan bersenam waktu lunch hour. Utk sessi pertama nie, aku abik 25minit utk berjogging menggunakan run machine dgn kadar kelajuan 6-8. Fuhh berpeluh jugak lah sampaikan kat ofis pun masih berpeluh lagi.... sihat alhamdulillah.
Harap-harap aku dapat sambung lagi senaman waktu rehat tghari nie dari Isnin ke Khamis setiap minggu. Target agar dapat turun lagi kilogram aku... selepas jogging, berat aku pada 73kg.
Sepatutnya malam nie aku gayuh kat BTKesuma. Terima sms dari Qabla yg Bob Wayne kemalangan dan sekarang berada di Hospital Serdang. Condition belum tahu lagi... so gayuh cancel dan nak ziarah Bob lepas keje karang.....
9.30mlm Aku, Syam, Amran, Ayie dan Jasmi gerak ke KPJ Kajang utk melawat Bob.... Tiba disana Qabla bagi tahu Bob akan dipindahkan ke Ampang Puteri Hospital. So kami pun ikut Bob, Irra gan Mak dia ke sana Ampang Puteri Hospital.....
Condition Bob boleh dikatakan okay gan x okay gak lah..... Muka still hensem tapi kone jahit sikit lah bawah dagu..... leher lum tahu nak kone check balik gan pakar. Tangan kanan lobam... Tangan kiri berbalut dgn sadung.... lain-lain sengal jea.
Motorbike injured cam tuan dia jugaklah.....
So harap-harap agar Bob dapat sembuh seperti sediakala secepat mungkin utk sambung gayuh balik....... Kuntau.
Soorylah lupa nak abik gambo Bob sebab sedih sangat tengok kawan injured camni dah la hari tu Irra kone.. nie pulak Bob pulak sambung...
Bob... semoga cepat sembuh yea

Zulq73


No comments:

Post a Comment