Thursday 16 June 2011

2011-06-15 Kuntau Nite Ride at BTKesuma

15-06-2011 Rabu.
Hari ke-2 aku gayuh malam Santai kat BTKesuma, kali bersama Firdauz gan Syam latihan utk Green Ride kat Cyberjaya sabtu ini. Aku abik MTB Terbuka, Firdauz Remaja dan Syam Veteran.
9.10mlm start gayuh guna laluan paling besar satu pusingan dan ditambah lagi 2 pusingan tasik dengan menjadikan jumlah kayuhan malam nie ialah 14km. Kayuhan santai tetapi average kelajuan pada kadar 10-15-20km/jam cukup utk mencari angin dan timing dalam cuaca malam yg sejuk........
9.55mlm kami bertiga selamat sampai ke Fasa 3B sebab aku terpaksa stop kat sini utk m'ambil anak aku gan kawan2 dia balik dari tusyen kat sekolah pada pukul 10mlm. Kalau tak mahu terus gayuh sehingga 30km........
Alamak terdelete la pulak sport-tracker aku abis hilang record malam nie gan gambor tak sempat abik gara-gara tergesa nak register PCC Prez 2011... nasib baik ada wife aku tolong buatkan.
Plan minggu nie sebelum Green Ride cuma ada satu malam jea lagi iaitu Jumaat utk test ride sebab Khamis x boleh gayuh..... insyallah semoga apa yang dirancang utk minggu nie terlaksana dengan jayanya.....
Jumpa lagi......
zulq73

No comments:

Post a Comment