Wednesday 15 June 2011

2011-06-14 Kuntau Nite Ride at BTKesuma

13.04.2011 Isnin:
Dah lama gak aku tak gayuh, lebih kurang seminggu jugak selepas balik dari Penang aku terus demam, batuk serta selsema.
Tu yg mood aku hilang sikit nie nak start gayuh sampaikan isnin terlepas ride alih-alih pergi jumpa Ah Yong.


Thanks juga Ah Yong tolong hantarkan MTB wife aku kerumah sebab masuk workshop.... dapat gak lepak sambil berborak abik tips mengenai MTB.



14.04.2011 Selasa:
Malam nie aku kena gayuh gak... sbb minggu ada ride kat cyberjaya.
gatkan nak test speed alih-alih firdauz gan farhan join sekali, apalagi slow santai ride nampaknya average 10-15km. apa-apapun best gak dapat ride balik sampai 14km.
Apa-apapun welcome back zulq@kuntau, lepas nie kena start balik for coming event.


received letter from Old Trafford reminder me on membership.
















see again for next news,

No comments:

Post a Comment