Saturday 13 June 2015

07-02-2015 Zulq'73 de Hash Explorasi D'Kajang

2015-02-07 Sabtu 8pg
21.5km Tmn Jenaris - Twin Palm - Bkt Azam.
Explorasi D'Kajang
Taman Jenaris Kajang
Zulq Azizah. Farid. Mohammad Aliff. Norazim Ghani Ajimz. Masri Ahmad Zayadah. Hasbullah Shuib. Darul Syam. Hisyam. Zul gcc. Zaef. Shahezzat. Utam Lamau. Mamu. Che Din. Ashraf. Shahzan. Azmi Cyclist. Kyroll. Shahil Gau. Hasnan.

Alhamdulillah selesai kayuhan semua ado ciptaan sahabat MTB dari gabungan DRCT, G3K, GSA dan HMCC.

Zulq'73, sahabat dan geng Groupset CC serta dekat 300 percinta MTB melayani trail sodap lagi terbaik de sekitar Taman Jenaris dan Twin Palm serta pendakian Bukti Azam yang sememangnya mengasyikkan bagi yang sukakan pendakian tanpa henti dan cerunan terus menerus sampai seluruh badan kite berfungsi tanpa henti.

Syabas dan Tahniah buat Penganjur yang telah mengembalikan semula perjumpaan kayuhan MTB Offroad. Dari segi persediaan. Marshall. Trail. CP. Makanan. Lucky Dip. Lucky Draw. Goodies Bag. Tshirt. Mug. RM30 aje... semua teratur dan memang terbaik.

Terima kasih dari kami kepada semua yang terlibat Johari. Engku Iskandar. Azam Ab Aziz sebagai wakil penganjur.

Terima kasih dan tahniah juga kepada sahabat Zulq'73 dan geng Groupset CC yang berjaya menghabiskan cabaran hari ini lebih lagi kepada yang kali pertama kayuh dalam event offroad ini dan yang monang lucky dip dan lucky draw hari ini heheheeee....
Semoga berjumpe dilain kayuhan.....

Kayuh selalu untuk Kesihatan. Riadah dan Persahabatan.

Terbaik!
Zulq'73

 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 


 
 



No comments:

Post a Comment