Wednesday 25 December 2013

Kelab Zulq'73 de Kayuhan Malam Satay MPKJ 19.12.2013 Khamis

Kelab Zulq'73


2013.12.19 Khamis 9.00malam
Kayuhan MPKJ Satay Nite Ride
Taman Tasik Cempaka BBBangi
Jarak 18km Santai 2 Aje
Zulq. Firdauz. Muhadzir. Dine. Fazrol. Ryyta. Hairul n 15 PKNS.

Kayuhan tahun ke 2 anjuran MPKJ berkonsep santai dan riadah mengelilingi kawasan Bandar Baru Bangi meliputi jarak 18km. Lebih daripada 550 peserta menyertai kayuhan ini.
Kayuhan kali amat bermakna buat ahli remaja baru Kelab Zulq'73 iaitu adik Mohd Dine kerana bukan sahaja acara kayuhan pertama beliau malah bertuah kerana memenangi Hadiah Cabutan Bertuah Utama iaitu MTB Giant. Lebih bermakna lagi apabila seluruh ahli keluarga datang untuk melihat dan memberi sokongan terhadap beliau.
Harapan kami de Kelab Zulq'73 supaya ini akan menjadi pemangkin dan semangat untuk adik Mohd Dine untuk terus berkayuh MTB dimasa akan datang.
Tahniah dan Terima Kasih buat Bro Yong dari K.B.LNL Semenyih yg menang cabutan bertuah dan sudi memakai Jersey Kelab Zulq'73.
Mohon maaf dan Terima Kasih juga kepada Hairul dan rakan2 PKNS atas kelewatan serta sudi bersama2 Kelab Zulq'73 untuk kayuhan ini serta 2 yg menang cabutan bertuah .. Tahniah!
Akhir kata...
Terima Kasih kepada semua 24 Ahli Kelab dan Sahabat Kelab Zulq'73 yang bersama2 de kayuhan MPKJ Satay Nite Ride malam tadi.
Insyallah kita jumpa dilain masa.

Ikuti aktiviti kami Kelab Zulq'73 fb page dan 'like' ye.

Terbaik!
Kelab Zulq'73























No comments:

Post a Comment